Mac Donalds - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu Mac Donalds - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu

Mac Donalds

Blijf op de hoogte en volg Jose

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen nog even over de Walk of Fame gelopen. Duurde weer een uur voor ik een parkeerplaats had. Nog even naar het plekje gekeken waar ik eergisteren gratis parkeerde. En inderdaad wat een mazzel hebben we gehad want je mocht daar dus niet parkeren en de wegsleepauto's reden er nu voorbij.
Nu zijn we op weg naar Palm Springs maar wat is het heet! Wel 40 graden. Gestopt bij de burgerking voor koffie (ik ben zooooo moe) en naar de overkant gelopen naar Mac Donald voor een ijsje en Wifi. Zodoende zit ik even op mijn reisblog. Ik lees je reactie Joke, leuk! En je bent zeker geen kluns, knap dat het je gelukt is. Het is zo leuk om die reacties te lezen. Ook die van jou Nel. Echt stoer dat jij ook op ons reisverslag reageert. We reizen niet meer naar Sedona. Het is te lang rijden en we zijn toe aan wat rust. Universal Studio's was gister superleuk maar doodvermoeiend. We hopen in Palm Springs wat bij te kunnen komen. Ik heb een B&B geboekt bij mensen met een zwembad. Ben benieuwd of het niet tegen valt. We hebben zoveel leuke plekjes gehad en dit is een stad in de woestijn waar je niet uit de buurt van de aircomoet komen....
Nog een uurtje rijden dan zien we het wel

  • 08 Augustus 2012 - 01:09

    Erwin:

    Haha ik reageer net op je Hollywood verslag. Best makkelijk he dat wifi bij de Mac! Gelukkig hebben jullie het ook leuk gehad bij Universal! Hoop dat je een beetje bij kan komen in Palm Springs want je hebt nog even te gaan ;) Straks ben je alweer aan vakantie toe als je weer thuis bent haha.

  • 08 Augustus 2012 - 13:29

    Ineke:

    oh erg die hitte, kan ik ook helemaal niet tegen, maar hopelijk tref je het straks met je B&B en zwembad, ben je nu al bij die mevr. geweest, die je foto etc wilde hebben eer ze je accepteerde?
    de foto's zijn ook geweldig

  • 10 Augustus 2012 - 16:29

    Een Bericht Van Pa.:

    Leuk dat ik nu die berichten van jou kan lezen, en misschien ook wel kan doorzenden, dat is iederekeer een gok, even iets recht zetten , ineke en ik dachten dat het niet die joke was van theo[eigendom] maar een kennis van jou, nu blijkt het wel een berichtje te zijn van onze joke, als je het niet snapt ,uitleg a.s. dinsdag, wat een geluk dat er over de hele wereld macd. zijn, wat een mazzel dat je niet werd weggesleept, stonden er dan geen borden, [in het nederlands] zodat je kon zien dat je daar niet mocht parkeren ? ja je moet wat geluk hebben met zulke dingen, leuk ook dat je ook gesprekken hebt over duizende km terwijl het zo duidelijk is als of je uit castricum belt, wanneer kan ik voor het laatst op deze reis met jou mailen, wanneer gaan jullie de lucht in [ned.l. tyd] en wanneer kunnen julie in ned. zijn [ned tyd] allemaal vragen , het is nu vrijdag, 16 uur, mooi weer, het zonnetje schijnt, maar aan zee is het koel, dat komt door de zeewind, nu het zelfde afgezaagde gezegde van pa, alleen ik zeg het nu niet , maar wij weten wat of het is, heb je ook van theo nu wat van joke gehoort , knuffels van pa, doeg.ik dacht dat het blad vol was , maar het blijkt dat ik nog wel een heleboel dingen kan vragen maar dat doe ik maar niet anders heb je niets meer te vertellen a.s. dinsdag, jij kunt het wat -smeuig - vertellen ,als je begrijpt wat ik bedoel, nou kinderen wees v ,o nee dat zou ik toch niet meer zeggen , nou dan , zeg ik maar- niet op het ijs komen hoor, anders zak je er doorheen , nou knuffels hadden jullie aL, DAN ER NOGMAAR EEN PAAR ER BIJ , tot wederhoren , Pa, en OPA.

  • 10 Augustus 2012 - 16:48

    Ineke:

    ik dacht helemaal niet dat het een andere Joke was, maar Pa dacht dat pas later, eerst niet, afijn als je het nog snapt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Bye bye Las Vegas

12 Augustus 2012

Las Vegas

11 Augustus 2012

Naar Las Vegas

09 Augustus 2012

Palm Springs 2

08 Augustus 2012

Palm Springs
Jose

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 13625

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: