Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Blijf op de hoogte en volg Jose

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Aangekomen in Palm Springs en alweer zo'n gastvrij ontvangst met een prachtige kamer en badkamer voor ons alleen. Lieve mensen maar waarom willen mensen hier in godsnaam wonen? Het is hier zo heet dat je niet buiten kunt zijn. Lange brede wegen met af en toe iemand op straat en verder doen ze hier alles met de auto en airco hoogste stand. Davey noemt het Zombie stad. We mochten meteen een duik in het zwembad nemen van onze gastheer en dat deden we ook. Maar even later zei ik tegen Davey; ik ga eruit even wat afkoelen" zo warm was het water. Het was om 19.00u nog 45 graden en er stak een windje op. Maar dat voelde als een föhn op de een-na-hoogste stand, eerlijk waar ik overdrijf niet. Het deed nog net niet pijn aan je gezicht maar het benam je bijna de adem. Toch hebben we op een van de weinige terrasjes buiten gezeten. Dat kon omdat er allemaal water nevel sproeiers langs hingen. Dit bracht een ietsje pietsje verkoeling. Gelukkig hebben we een heerlijke koele kamer met gezellige verlichting en een heerlijk bed. Dus kunnen we goed uitrusten

  • 08 Augustus 2012 - 09:22

    Jan Meijer:

    Wat een belevenissen! Jullie kunnen nu even bijkomen........ Toch goed dat er airco is in de auto, anders is het daar ook niet te harden. Ik vond 30 graden op Lanzarotte al pittig, maar jij hebt de helft meer!

  • 08 Augustus 2012 - 09:29

    Wendy:

    En ja hoor, barstte nu van nieuwsgierigheid en ik kwam op het lumineuze idee om je te google-en! En ik heb het reisverslag gevonden! Nu gaan jullie al weer bijna weg, maar toch! Cool om jullie avonturen te lezen! ik zal de fotoos op de site bekijken maar voor de uitgebreide versie maak ik kaasfondue en daar maken we een avondje van oke? Hoe waren de studio's? Daar zijn jullie vandaag geweest denk ik?
    Dikke kus!

  • 08 Augustus 2012 - 13:41

    Ineke:

    ja doet me denken aan Luxor die warme wind, en nooit verkoeling... niet mijn kopje thee.
    groetjes wereldreizigers

  • 08 Augustus 2012 - 16:33

    Simone En Rosanne:

    Hoi José,
    We zijn vanochtend thuisgekomen na een avontuurlijke boot-, trein, bus en slaaptreintocht..... en lezen nu rustig je verslagen! Vele herkenningen natuurlijk, de foto's ...het winkelen en rondkijken in Santa Barbara.....en ook die hitte. Wij hadden in Las Vegas last van dat soort temperaturen. We renden van hotel naar hotel.....Zelfs zwemmen was aan de hete kant.
    Ik vind dat jullie het samen super doen! Veel water drinken natuurlijk en altijd water in de auto hebben....?!
    Mochten jullie willen skypen...ik zet hem zoveel mogelijk aan.
    KUsjes,

    Simone en Rosanne

  • 08 Augustus 2012 - 17:48

    Pa Taekema.:

    geweldig wat jullie allemaal meemaken , dit is even in het kort, later meer, ineke heeeft mij telefonisch uitleg gegeven over hoe ik al die gekke knopjes moet bedienen, als jullie dit lezen is het haar gelukt, ik eindig weer met hetzelfde, wees voorzichtig, maar geniet van dat alles , dikke knuffels en tot wederhoren, pa.

  • 08 Augustus 2012 - 23:27

    Denise:

    Ik ben even thuis en kan eindelijk jullie foto's bekijken. Wat geweldig mooi, sommige kunnen zo door gaan voor een ansichtkaart! Ook leuk dat jullie er vaak samen op staan. Aan de foto's te zien heeft Davey het ook erg naar z'n zin. Het blijft bijzonder zo op reis met je grote zoon!

    Het lijkt wel of jullie weken of reis zijn zoveel maken jullie mee. Ik vind het ook knap van jou Jose dat je zoveel achter het stuur zit, vooral omdat ik weet dat je daar niet gek op bent!

    Kan je van dit reisverslag geen boekje maken samen met de foto's?!?

    Veel plezier verder en een dikke knuffel van Denise!


  • 10 Augustus 2012 - 16:29

    Ineke:

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palm Springs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Bye bye Las Vegas

12 Augustus 2012

Las Vegas

11 Augustus 2012

Naar Las Vegas

09 Augustus 2012

Palm Springs 2

08 Augustus 2012

Palm Springs
Jose

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 13620

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: