Palm Springs 2 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu Palm Springs 2 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu

Palm Springs 2

Blijf op de hoogte en volg Jose

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Wat een lekker lui dagje. Beetje zwemmen en ontbijt geserveerd krijgen in de tuin. Wat een gastvrijheid! Pas om 14.00u op pad gegaan. We hadden geen zin om met deze hitte iets te ondernemen op natuurgebied. Dus om half drie arriveerden we in een Outlet store. Hoe moet ik dat beschrijven....? Een giga winkelcentrum met honderden winkels van alle merken die er maar te bedenken zijn. En op al deze merkartikelen zo'n 30% korting omdat ze rechtstreeks van de fabriek naar deze winkels gaan. Davey had geld van zijn vader gekregen om basketbal kleren te kopen dus we konden gericht op zoek. Uiteindelijk liepen we 's avonds om 20u (!) terug naar de auto met 2 paar basketbalbroekjes en 2 paar schoenen, alles van Adidas. En de buikjes gevuld met lekker eten en drinken. Zoiets verzin je toch niet in Nederland?!

P.s. Ik ga zeker een fotoboek maken van dit reisverslag. En daarin komen ook jullie reacties. Dus weet wat je schrijft :-) Goed he van mijn oude vadertje dat ie alweer een reactie heeft geplaatst. Heb hem vandaag weer uitgebreid gebeld via Skype. Daar hoeft hij zelf geen skype voor te hebben en voor 20 minuten was ik 1 euro ofzo kwijt.
Kan ik iedereen die op reis gaat aanraden

  • 09 Augustus 2012 - 10:51

    Erwin:

    Wat zal Davey trots zijn en mooie herinneringen hebben als hij straks in zijn Amerikaanse Adidas aan het Basketballen is! Maar heb je voor jezelf helemaal niets gekocht in die 5 en een half uur shoppen?? Heb het stukje een paar keer gelezen maar kon er echt niets over vinden. Dat is toch wel opmerkelijk voor een vrouw! ;)

  • 09 Augustus 2012 - 15:07

    Ineke:

    dus niet te vergelijken met Bataviastad?? Niet dat ik daar ooit geweest
    ben, en ik ben het met Erwin eens, zeer vreemd dat je niets voor jezelf
    gekocht hebt.
    Of wil je niet delen dat je Victoria's secret ingeslagen hebt???
    En je oude vadertje, zo oud is die man nog niet, die is in de bloei van
    zijn leven, en heeft het eigenlijk te druk met you tube om jouw
    reisverslag te lezen, rofl.
    Geniet, en ontspan wel ??!!!

  • 10 Augustus 2012 - 13:17

    Saskia:

    Top die foto's bij je verhalen. Het ziet er goed uit. Wat zal jij je een stoere en trotse moeder voelen, zeker als je later nog weer eens terugkijkt op deze reis. Je bent echt een wereldwijf! Davey ziet er ook zo heerlijk blij uit op de foto's. Je verhaal van Holleywood kan ik me goed voorstellen, is hartstikke leuk, maar niet in al die drukte en gekte.
    Goh, en dan die heerlijke eettentjes daar :). Ik zit na een all inclusive vakantie weer op dieet, dus lees dit met enige jaloezie.

    Lieve Josée, geniet nog maar lekker. Het is gewoon top dat je dit met Davey onderneemt. Veel plezier nog samen.

    Groetjes Saskia. X

  • 10 Augustus 2012 - 13:41

    Jantien:

    Joehoeeee stoere reizigers!
    Helaas nu pas je site doorgekregen, jose, dus eindelijk maar toch n reaktie van mij.
    Wat een briljante verhalen en wat een avontuur! Ik lees met een big smile jullie 'real american experience'.
    Jose, volgens mij moet jij terug in Castricum gewoon heel snel basketballessen nemen, voor een alternatieve carriere oversees!
    Geniet nog van het staartje van jullie reis, en de lange, maar relaxte (hoeveel uren mag je achterelkaar film kijken en gamen, davey??!!) terugreis. Wanneer komen jullie aan op schiphol?
    Dikke kus jantien
    Ohja, hier gaat het goed, zo met de boys naar artis. Dagen beginnen hier ook pas rond 14 uur, ondanks een temperatuur van 20 graden...

  • 10 Augustus 2012 - 13:41

    Jantien:

    Joehoeeee stoere reizigers!
    Helaas nu pas je site doorgekregen, jose, dus eindelijk maar toch n reaktie van mij.
    Wat een briljante verhalen en wat een avontuur! Ik lees met een big smile jullie 'real american experience'.
    Jose, volgens mij moet jij terug in Castricum gewoon heel snel basketballessen nemen, voor een alternatieve carriere oversees!
    Geniet nog van het staartje van jullie reis, en de lange, maar relaxte (hoeveel uren mag je achterelkaar film kijken en gamen, davey??!!) terugreis. Wanneer komen jullie aan op schiphol?
    Dikke kus jantien
    Ohja, hier gaat het goed, zo met de boys naar artis. Dagen beginnen hier ook pas rond 14 uur, ondanks een temperatuur van 20 graden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palm Springs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Bye bye Las Vegas

12 Augustus 2012

Las Vegas

11 Augustus 2012

Naar Las Vegas

09 Augustus 2012

Palm Springs 2

08 Augustus 2012

Palm Springs
Jose

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 13623

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: