Bye bye Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu Bye bye Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jose Taekema - WaarBenJij.nu

Bye bye Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Jose

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Snik snik... vanmorgen hebben we ons autootje ingeleverd. Het is misschien vreselijk kinderachtig, maar het afscheid viel zwaar. Davey aaide 'm nog even over zijn bolletje en toen moesten we echt gaan. De rest van de dag stond in het teken van afscheid nemen van een geweldige reis ervaring. Wat hebben we een mooie plekjes gezien en veel dingen beleefd en vooral genoten van alles wat we zagen en meemaakten en van elkaar!
Nog een bezoek gebracht aan Ceasar's Palace, een van de bekende hotels van Las Vegas. Nog wat foto's gemaakt en toen de hitte weer in. Geen puf meer om nog wat anders te bekijken. Misselijk en met hoofdpijn naar ons hotel terug gesloft...wat een hitte!
Lekker gebruik gemaakt van ons zwembad en 's avonds nog onverwacht leuk uit eten geweest. Spare ribs eten met je handen in een donkere tent met 15 t.v. schermen zodat je vanuit iedere hoek UFC kon zien. Vechtende, boksende mannen met zweet en bloed en een joelend publiek. Ha ha ik begon het nog leuk te vinden ook en benieuwd wie er zou winnen. Zo zie je maar weer... zo'n reis brengt onverwachte kanten in een mens naar boven.
En nu; koffers gepakt, lekker slapen en morgen op tijd op het vliegveld zien te komen. Bye bye Las Vegas

  • 12 Augustus 2012 - 10:43

    Erwin:

    Wow laatste dag alweer. Wat gaat dat snel he en wat kan je je gaan hechten aan een ding wat je trouw overal naar toe heeft gebracht met alle herrinneringen die daarbij horen. Ik ken het gevoel. Zeker nu je over Cesars Palace schrijft komen er weer herinneringen bij me boven. Dus ik weet dat de ervaringen en later de herinneringen daaraan niemand jullie meer kan afpakken! Zelfs als je hier weer bloed en zweet ziet zul je wel terugdenken haha. Wist ook niet dat je dat in je had ;)
    Hoop dat jullie een goede terugreis hebben en je weer gauw echt te spreken :)

  • 12 Augustus 2012 - 11:11

    Saskia:

    En zo zie je maar weer dat de tijd echt vliegt! Goede reis terug!

  • 12 Augustus 2012 - 13:07

    Ineke:

    Tjee is het nu al voorbij? dus je bent niet meer naar hoe heet het Pasena ofzo gegaan in Arizona??

    te ver weg zeker?
    Geniet nog van de laatste dagen en ik zie je dinsdag, doe voorzichtig, en groetjes

  • 12 Augustus 2012 - 17:22

    John Taekema Pa.:

    ja jose en davey het zit er bijna weer op, lekker en mooi duurt altijd maar kort, en afscheid nemen maakt je vaak droevig, maar net zo als dit ding waarop ik sta te tikken, het is nooit weg, je kunt het altijd terug vinden, zo ook met die grijse massa in je hersenpan, [sommige pannen zijn bijna leeg] je kunt al dat moois terug vinden, zelfs jou geboorte kan ik me weer herinneren,nou en
    dat is alweer een tijdje geleden, maar nu even over de terugreis, ik hoop dat jullie een vlotte en gezellige reis mogen hebben, en als jullie dan weer gezond en wel met beide benen op de ned. grond staan ,kijk dan even naar boven en bedank diegene die er voor zou kunnen

    zorgen dat jullie weer goed zijn aangekomen, jammer ik zie geen kans om ook bij jullie te zijn om je welkom te heten, maar weet wel, in gedachten ben ik bij jullie, zoals ik ook de gehele reis steeds met mijn gedachten bij jullie was, dat is een kwestie van aanvoelen, ik zal het niet te lang maken , ik wens jullie een goede vaart en een behouden aankomst, tot dinsdag PA en OPA.

  • 12 Augustus 2012 - 17:57

    Esther:

    Tjeee wat een verhalen zeg en wat is het snel gegaan! Ik dacht dat jullie nog wel een week weg zouden zijn! Ook erg leuk om de reacties te lezen. Zoals die van opa, nu weet ik van wie papa dat leuke schrijven heeft! Heb zin om onder het genot van een lekker wijntje de verhalen aan te horen en alle foto's te bekijken.. Moeten snel maar ff een weekend plannen.
    Tot heel snel dikke kus

  • 14 Augustus 2012 - 23:43

    Saskia:

    Is de reis goed verlopen en zijn jullie weer veilig in Castricum aangekomen ?

  • 15 Augustus 2012 - 16:55

    Denise:

    Wat een mooie verhalen! Je schrijft echt leuk en het blijft interessant om te lezen. Vooral omdat je ons niet alleen meeneemt naar die mooie plaatsen maar ook durft te schrijven over je onzekerheid en emoties!

    Je kan toch niet geloven dat jij ooit eens moeite zou hebben met het afscheid nemen van een auto. En dat je zoveel kilometers achter het stuur zou zitten! Het is wel anders en prettiger autorijden in Amerika hè met die brede wegen.

    Wat een geweldige reis heb je gehad met Davey. Een soort overgang naar de middelbare school en een schat aan herinneringen voor altijd. Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben het niet teveel last hebben van een jetlag. Wij hadden zelf veel meer last hiervan na de terugreis, vooral 's nachtslot waarbij de beste tip is dat je jezelf maar niet te serieus moet nemen. Jammer dat jullie reis is afgelopen maar ik ben toch blij dat je terug bent en ik hoop jullie snel weer te zien.

    Dikke knuffel van Denise

  • 17 Augustus 2012 - 08:51

    Marijke:

    Hey liefies,
    Hoe is de terugreis gegaan? Al een beetje bijgekomen en over de jetlag heen?
    Wij zijn ook net terug van vakantie, dus had achterstand in het lezen van jullie reisverslagen, maar ben weer helemaal bij!
    Ook voor mijn geldt dat ik meer details wil horen onder het genot van een rosetje, dus maar snel een afspraakje plannen in september!
    Hopelijk tot gauw,
    Dikke knuf Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Bye bye Las Vegas

12 Augustus 2012

Las Vegas

11 Augustus 2012

Naar Las Vegas

09 Augustus 2012

Palm Springs 2

08 Augustus 2012

Palm Springs
Jose

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 1942
Totaal aantal bezoekers 13627

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: